dinsdag 3 november 2015

Kleine projectjes

De laatste tijd ben ik niet echt bezig met een groot project. 's Avonds werk ik liever aan wat kleinere dingen. Een gat stoppen in een kousenbroekje van Daphne, de overgebleven zakjes van Daphne recupereren. Ik beschreef al enkele mogelijkheden in september.
Ondertussen zijn alle patroontjes er al uit! Nu nog de naam langs achter.



En dan nog deze! De pennenzakjes die zullen dienen als verjaardagstraktaties als Adeline 5 jaar wordt in mei volgend jaar. Alle patronen zijn klaar en ik heb er al 3 uitgewerkt. Nog 22 te gaan dus, gelukkig heb ik nog wel wat tijd. Deze kan ik gemakkelijk tussendoor doen 's avonds.
Ik maakte al eerder deze etui's voor Adeline en Daphne om te testen hoe dat zou gaan en ik was zeer tevreden over het resultaat. Ze gebruiken ze nu al een tijdje en het zijn sterke etui's voor het geld dat ze maar gekost hebben. Dat de namen er op genaaid zijn is ideaal, want het kan er dus met geen mogelijkheid van geprutst worden door kleine kinderhandjes. 
Nu gewoon nog wat leuks vinden om erin te doen, ik dacht aan wat schrijfgerief en een klein zakje snoepjes. Want uiteindelijk zijn het toch kids en die willen wel iets om te knabbelen natuurlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen