woensdag 25 november 2015

Naailes follow-up

Gisteren ging ik naar de 3de naailes en na deze zitten we al aan de helft van de workshop! Wat gaat het weer veel te snel! Ik vind deze wel echt een succes. Avondlessen van 20u tot 22u zijn ideaal gezien om 20u de kindjes al in bed zitten (of toch zo goed als) en ook als het maar 6 lessen zijn, is dat heel makkelijk vol te houden. We gaan heel snel vooruit met onze tas alvast! Het is allemaal voor de eerste keer, dus het is niet perfect recht gestikt of super mooi afgewerkt, maar ik ben toch wel tevreden met het resultaat tot nu toe. Het blijkt ook wel makkelijker dan ik dacht, je moet eigenlijk gewoon weten hoe je er aan moet beginnen de te volgen stappen. Als er een lerares naast je staat, waar je alles aan kunt vragen, maakt het natuurlijk best wel eenvoudiger! 

Het voorzakje af!

Binnenkant van het voorzakje: vogeltje + hoorn 

Na de 3de les: het is al een heuse tas!
Ja ik ging tevreden naar huis gisteren want ons tasje krijgt al vorm. Nog de voering, het binnenzakje met rits (dat zal denk ik het moeilijkste worden) en de hengsels eraan hangen... dan is onze tas af!! Mijn eerste ├ęchte creatie, een leuke muziek tas! Wordt vervolgd volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten