dinsdag 10 november 2015

Nieuw projectje

Ik heb een oud projectje terug opgepikt. Een tijdje terug kocht ik een serie'tje van uiltjes in de Action shop. Vraag me niet meer hoeveel ze gekost hebben, want ik weet het niet meer. Ik was al begonnen met het eerste uiltje, zie foto 1. Vorig weekend deed ik verder en strandde op foto 2. Nu ben ik bezig met de rode rand maar dat is wel mega veel werk. Ik wil er graag een kussentje van maken. Vanavond heb ik voor de eerste keer naailes en ik wil met iets simpels beginnen. Een kussensloop zou toch niet zo moeilijk mogen zijn denk ik. Ik zou dan graag het borduursel in het midden hebben en errond wat gekleurde stofjes. Het zou zoiets of zoiets moeten worden op het einde.




Dit zijn de andere 2 uit de reeks. Die vind ik ook super tof! Zeke die met het blauwe strikje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten