woensdag 18 november 2015

Tasje maken

Gisteren weer naar de naailes geweest waar we begonnen zijn aan onze tas. Ik kreeg van mijn moeder een heel leuke stof om te gebruiken, bruin/beige achtig met muziek nootjes, instrumenten en vogeltjes. Ik hield er nog genoeg van over voor mijn zus want we zaten al bijna in mekaars haar ervoor...



Ongeveer zo zou ie er uit gaan zien...

Daphne is ondertussen weer wat ziekjes.. Hoestje is terug en ze krijgt ook een tand dus das dubbel afzien. Ze kan wel nog afgeleid worden in de speelhoek. Het liefste is ze bezig met de koffiepot, en de poppen/ beren. Veel meer dan Adeline is ze graag 'omringd' door poppen en beren. Dan koffie geven aan allemaal, samen in de winkelkar of de buggy en weg zijn ze. Er moeten standaard enkele in haar bed liggen anders is het niet goed. Als ze opstaat gaat er 1 mee en als ze weer naar bed gaat, neemt ze ook meestal 1 mee! 

Toch wel een verschil bij onze oudste, want Adeline was toch veel meer bezig met boekjes, puzzels & duplo's vroeger. Ik weet nu al dat de barbie die Adeline nu graag wil van de Sint, meer in Daphne's handen zal zijn dan in die van Adeline. Tjah, voorkeuren verschillen en zolang uiteindelijk hebben ze er beiden genot aan :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen