vrijdag 20 november 2015

TGIF

TGIF: thank god it's friday :-) Het is vrijdag en gisterenavond heb ik mijn uiltje afgewerkt! Ondanks dat het een heel simpel patroon is, ben ik er toch twee weken mee bezig geweest, vooral het rood en het roze was best veel werk. Maar het is nu toch klaar en nu nog wat leuke stofjes zoeken om er een kussensloopje van te maken. Ik dacht dan 40x40cm wel goed zou zijn voor de meisjes kamer.




Deze kwam ik tegen op instagram, hoe schattig is dat niet? Leuke attentie om te maken voor de juf/ meester op het einde van het schooljaar. Deze is nu wel uit Turkije maar dat zou even goed lukken met Belgische namen ! Spijtig dat er 25 kindjes in haar klas zitten en er is maar plaats voor 24 uiltjes... misschien volgend jaar?!


Zelfs als ik triestig kijk, ben ik ├╝berschattig!! Love, love :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten