dinsdag 17 november 2015

Truien vroeger en nu

Joepie! Mémé breidde weer een leuke trui voor Adelientje :) Deze stond in een boek met de A er op als voorbeeld en dan was mémé natuurlijk meteen verkocht. Ze weet ook wel dat ik t-shirts en truien met de letter A er op super tof vind, zoals je al eerder kon lezen
Deze is zeer goed gelukt, de wol is kei zacht en hij staat Adeline fantastisch. De maandag ging ze gelijk ermee naar school!



Mijn moeder heeft altijd al veel gebreid, kijk maar naar mijn trui van mijn eerste communie. Knalroze met feestelijke bloemen en een beer. Wat heb ik die trui veel gedragen!! Ik heb hem ook aan op de klasfoto van het eerste leerjaar. Ik had op dat moment ook een kei grote knuffel beer gekregen van sinterklaas ...
Ik zie dat ik ook een haarband met een strikje droeg... :) Lijken we op mekaar??





Geen opmerkingen:

Een reactie posten