donderdag 26 november 2015

Vernieuwd

Mijn favoriete hobbywinkel (in de buurt) is helemaal vernieuwd! Ik kreeg wel flyertjes van de opening en het opendeur weekend met vele workshops en ik moet toegeven dat het er allemaal zeer aanlokkelijk uitzag, alleen kon ik er op dat moment helaas echt niet geraken...
Nu ben ik er dus eindelijk wel eens langs kunnen gaan en ik moet zeggen 'wauw'! Zoveel ruimte en het lijkt alsof ze zoveel meer producten hebben. Alles mooi verdeeld, breien & wol, haken & katoen, scrapbooking, borduren, pixels, kralen... alles is aanwezig gewoonweg! Ik zocht iets specifieks dat ze helaas niet meer hadden, maar ze hebben het meteen besteld en het is dezelfde prijs alsof ik ze online zou kopen! (maar zonder verzendkosten dus win-win) . Me very happy !

Nieuwe ingang

Allemaal aida stoff!! (om te kruissteken)

Grote stempels om nadien in te kleuren - schattig!

Er hangen werkelijk duizenden clear stamps!

Gigantische prent in pixels, prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen