maandag 16 november 2015

WEEKEND PICTURES

Zo, het is weer maandag en we zijn ook al halverwege november ondertussen. Nog even en we mogen de kerstboom weer van zolder halen! Juich :) Liggen er al kerstkaartjes klaar om verstuurd te worden? Misschien... we willen er natuurlijk altijd wel vroeg bij zijn (lees: IK wil er altijd vroeg bij zijn)... maar misschien zijn we dit jaar gewoon eens een beetje later ?! We zien wel.

We hadden een zeer rustig weekendje, en we hadden in principe niks gepland. Ik zag dat Sinterklaas naar dreamland kwam en ging ernaartoe, om maar iets te doen te hebben. Wat een drukte was me dat trouwens. Al een geluk dat we voor openingstijd al voor de deur stonden want amper een kwartier later stond er een rij waarvan ik het einde niet meer kon zien. We waren dus al héél vlug bij de Sint en hoefden amper nog te wachten binnen. Het was ook wel een heel mooie Sint! Toen we na afloop nog bij een vriendin en haar kindje die verder in de rij stonden een praatje gingen maken, fluisterde Adeline de andere kindjes enthousiast toe: "Tis den échten wi!!" 

haaaa lekker chillen in mama & papa's bed

Versgedraaid fruitpapje smaakt nog zo lekker

Wachten op onze beurt!

Trots als een pauw!!

Kijk mama, ik ben ook een barbie! #netnogteklein

Mijn armbandje tonen aan tante Maya

Adeline's kleedje dat ze draagt bij de Sint is van Gymboree. Toch nog altijd één van mijn favoriete merken voor kinderkledij. Ik vind dat ze heel mooi staat met dit groen. Ze heeft er ook een matching diadeemke bij maar dit vonden we natuurlijk weer al niet meer terug. Het moet wel nog ergens thuis liggen, dus ik heb er goede hoop op, dat het nog terecht komt :) Gelukkig hadden we nog een groen haarbandje en het zag er even leuk uit!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen