woensdag 25 november 2015

Wrapping-time

Cadeautjes in pakken heb ik altijd zeer graag gedaan! Al van kleins af aan vond ik dat super tof. Ik begon dus al vroeg met mijn 'inpakverzameling'. Ik heb er zelfs ooit een speciale 'tas' voor gekocht. Er kunnen hier veel soorten inpak papier in, linten, doosjes, strikjes en vanalle andere soorten handigheidjes!
Ik vind het super handig gewoon! Als ik een pakje moet maken, gewoon even uithalen, papiertje zoeken en een lintje... klaar is kees! Alles zit lekker samen en ik moet niks beginnen zoeken.

De kerstperiode is weer de ultieme gelegenheid om mijn voorraad boven te halen. Dit jaar wil ik uit de reserves putten en (bijna) niks nieuws kopen van inpak materiaal. Als het blijkt dat ik tekort zou hebben, kan ik natuurlijk niet anders, maar ik heb wel genoeg ander papier materiaal dat ik het eigenlijk wel kan oplossen!


Ik kocht deze leuke stiften op alliexpress een tijdje terug voor zeer weinig geld. Ik zag al vaker op youtube dat je je leuke gestempelde plaatjes makkelijk kunt inkleuren met 'cobic markers'. Deze zijn dan wel geen ├ęchte markers, maar ze dienen wel goed! Super veel kleuren en ik heb ze al getest, ze geven ook goed kleur af. Er zit op elke stift een dikke en een dunne punt. Zie hieronder hoe ik een kerst stempeltje plaatste en het leuk in kleurde! Daarna uitknippen en je kunt het voor vanalles gebruiken. Ik gebruikte een oud kaartje, anders was het toch voor de vuilbak.





Bij de nieuwe Daphne's diary zat ook weer leuk in pak papier en een artikel over hoe je zelf je in pak papier kunt maken. Persoonlijk vind ik het ook leuk om eens een kranten papiertje te gebruiken of een bruine zak of zo en die dan lekker versieren. Maar het mag ook wel eens soms wat kleurrijker , dus misschien kunnen we er een mix van maken dit jaar? Wat doen jullie meestal? Of laten jullie je pakjes in de winkel inpakken?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen