woensdag 16 december 2015

Enkele geflockte frozen t-shirtjes voor kerst!

Als vervolg op de tasjes die ik maakte voor de nichtjes, vroeg mijn moeder om nog een t-shirtje te flocken voor hen. Liefst iets van frozen. Het past dan ook nog zo leuk bij kerst! Ik vond dat een tof idee maar vond op pinterest alleen maar zeer moeilijke patronen... Met sneeuwvlokken en kerststerren en nog meer gedetailleerd werk. Ik heb geen cameo silhouette, dus als ik iets wil flocken, is het ofwel met de hand uit te snijden ofwel iets door mijn snijmachine draaien. Dat vond ik nog een leuk plan, dus ik ging eens langs bij de hobbywinkel om te zien of ze geen 'frozen' mallen hadden.
Nee dus... blijkbaar geeft disney daar geen licenties voor vrij... spijtig dus. 
Ik vond wel een feetje en wat kerststerretjes. Dat vond ik al goed genoeg, dus meedoen die handel! Het lukte wonderbaarlijk goed om flockfolie door de snijmachine te draaien! piece of cake.
Maar voor het 2de t-shirtje wilde ik dan toch iets ├ęchts van frozen, dus ik besloot manueel de Olaf uit te snijden. Ik heb het aardig onderschat want vooral de ogen waren niet simpel!!
Maar uiteindelijk is het toch gelukt en zie hier 2 frozen t-shirtjes voor 2 zusjes.





1 opmerking:

  1. Amai, zo tof! Ik droom stiekem van een cameo, maar jij hebt dat al goed opgelost, ziet er super uit! Daar zullen Noor en Marte wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen