dinsdag 22 december 2015

Ik won met bloggers for life!!

Ik hoop dat enkelen onder jullie al gehoord hebben dat het deze week de "warmste" week is. Dit naar een actie van Studio Brussel die al enkele jaren loopt 'Music for life'. Dit jaar is het logo een vlammetje en daarmee dus de "warmste week". Vele mensen slaan de handen in elkaar om geld in te zamelen voor vanalle soorten goede doelen. Het is een heel mooi initiatief. Zo ook enkele bloggers, waarvan ik er wel enkele volg! Op 16 november begonnen ze eraan en ze creerden hangemaakte stukken om te veilen via de actie 'bloggers for life'. Hoewel ik dan zelf niet meedeed om iets te maken (misschien volgend jaar?), zag ik wel enkele pareltjes verschijnen die werden verloot. 
Eén van mijn favorieten was zeker ook dit Tiny jurkje van blogster Griet van Emma & Mona. Helaas heb ik dit te laat gezien en kon ik er geen lotjes meer voor kopen. Ik kocht wel lotjes voor de tasjes van Spurrewubsie en voor een zwanenjurkje van MinnieMie. Prachtig, toch?



De trekking was op 18 december en je gelooft het nooit!!! Ik won, jaja ik won het zwanenjurkje!!
Ik ben er fantastisch blij mee! Wat is het toch zalig om iets te winnen, voelt nog altijd zoveel beter dan iets kopen :) Het zelf maken is ook altijd zeer leuk, maar iets winnen.... das het beste dat er is! :) Een prachtige jurk maatje 3 jaar. Heb ik nu wel niet toevallig een dochter van 4,5 en eentje van 1,5 jaar? Met een beetje geluk kan de oudste er net nog in en de jongste zal er dan binnen een jaartje of zo ook nog veel geniet van hebben :) :) Hoe dan ook stuur ik er dan zeker de foto's van naar MinnieMie :) Misschien kan het zelfs nog onder de kerstboom ... Zalig zeg, mijn dag is alvast helemaal goed!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten