woensdag 9 december 2015

Mijn tas

Gisteren maakte mijn tas tijdens de naailes weer wat vorderingen. We staken vorige week de rits in de stof voor het binnenzakje. Dat was simpeler dan ik had gedacht ! Gezien ik met mijn eigen machine werk, en niet 1 van de les, kan ik thuis lekker verder doen. Ik besloot het binnenzakje opnieuw te doen. Ik had nog een leuke beige stof liggen die goed aansluit bij het kleur van mijn tas en ik borduurde er onze naam op. Eronder ook nog ons telefoonnummer. Zo kan deze zak toch alvast niet verloren gaan. 
Ik koos ervoor om geen voornaam er op te naaien, want als Adeline dan geen muziek les wil doen of zo, staat Daphne daar met een tas waar 'Adeline' op staat. Onze achternaam is het geworden.


We stikten dan gisteren het zakje in de binnenstof, die we dan vervolgens in onze tas naaiden!



Compleet met de hengsels al eraan! Nog enkele afwerkingspuntjes en hij is af!! Ik heb er enorm van genoten en het smaakt naar meer!! Nog 1 les te gaan volgende week en we zullen wat tijd over hebben. We mogen ons eigen projectje meenemen, maar ik ben momenteel nog met niks bezig. Even rond kijken dus wat ik nog zou kunnen maken... De stof voor mijn 'uilenkussen' is nog niet binnen, dus kan nog niet ... Maar er spoken wel nog genoeg dingen door mijn hoofd, die ik eens zou willen starten. Het gaat er voornamelijk om, om het juiste gerief te verzamelen (ritsen, kamsnaps, stof, biais, lint...). Zoals bij vele dingen, is bij het naaien van iets, de voorbereiding het halve werk!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen