woensdag 23 december 2015

Nog een poging tot kerstkaart

Zoals je nog weet probeerden we vorig jaar wat leuke foto's te maken van de kids voor de kerstkaartjes. Het heeft ons toen best wat frustraties opgeleverd want de kids wilden niet meteen meewerken. Je hebt er gewoon een beeld van in je hoofd, maar het komt nooit zo op de foto! Vorig jaar na 2 of 3 pogingen heb ik dan het kerstkaartje gemaakt met de wel mooie foto's van de meisjes elk afzonderlijk. Dat vond ik dan wel nog goed meevallen.
Dus dit jaar om mezelf van dergelijke frustraties te besparen, deden we 1 schamele poging om een leuke foto te nemen van hen twee, maar toen het na 10 min niet lukte, gaf ik het meteen op en ging over tot afzonderlijke foto's. Dat lukte dan wonderbaarlijk goed! Op een half uur tijd had ik alles verzameld dat ik nodig had. Ze pasten beiden nog in hun kerstpakjes van vorig jaar, dus die kon ik wel nog eens recupereren!

Ik maakte niet zelf de kerstkaarten want voor 50 kaarten heb ik daar de courage niet voor. Ik ben misschien gek, maar niet zo gek! Gewone standaard foto kaartjes zijn het geworden. Ziehier, mijn 'op-30-minuten-gepiepte' kaartjes :)


Ze liggen ondertussen al bij iedereen in de bus, bij sommigen al van vorige week of zo want ik ben er toch meestal wel graag vroeg bij. Dan is het gewoon lekker afwachten tot onze brievenbus zich vult met kerstkaartjes van vrienden en familie, wetende dat de onze al lang besteld zijn! #chill

Verder was het vandaag voor mij de laatste werkdag van het jaar! Officieel dan toch... want in februari hebben we een event in Londen en komen precies nog veel onverwachte regelingen bij kijken. Hopelijk kan alles wel wachten tot januari... 10 dagen vakantie! Alle kaartjes zijn weg en alle cadeautjes ingepakt, je zou denken, lekker genieten en uitrusten dus. Toch heb ik nog tot zondag een redelijk drukke planning.
Ik versterk bij jeugdharmonie C-Barré voor het kerstconcert nu zaterdag, dus staan er nog wat repetities op de planning. Je herinnert je vast nog dat Nicolas vorig jaar kerstman speelde en dat Daphne op het podium mocht? Dit jaar is er wel een andere kerstman, dus geen podium optreden voor de kids. Maar dat vind ik prima, want ik had toch best stress vorig jaar.
Ik doe zondag ook nog mee met de San Silvestercross in een team samen met enkele collega's. 4,25km is het en ik deed vorig jaar ook al mee. Ik heb toen écht wel afgezien dus ik zou het dit jaar wel beter willen doen. Dan zou ik wel nog zeker 2 keer moeten kunnen gaan lopen voor zondag... het worden dus nog vast en zeker drukke dagen! Maar goed, als er niks te doen is, zou het ook maar saai zijn! We gaan ervoor! 
Tis the season to make it happen :)

Happy Holidays!!

Oeps kerstcadeautje met spellingsfoutje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten