vrijdag 25 december 2015

Prettige kerst!

Prettig kerstfeest iedereen!!
Gisteren vierden we al bij mijn ouders en de ganse familie was aanwezig! Dat komt dus neer op 18 volwassenen en 4 kinderen. Een flinke bende en daarmee waren de regels dit jaar wat aangepast. Elk koppel van de familie maakte iets klaar en mijn ouders keken dan voor de locatie, drank en bestek.
Zo moesten mijn ouders niet koken en hadden dus veel minder stress! We hadden allemaal best genoeg gemaakt en er was dus zeker nog over :) We kunnen er wel nog enkele dagen van genieten.
Ik maakte 3 lasagne's en bolognaise saus voor 5 personen, tante Jessica maakte ook bolognaise saus voor 8 personen en tante Freya had vispannetjes, puree en bloemkool mee voor ... nou ja zeker ook 10 man :)
oeps! Er werd volop gegeten en genoten! Hapjes en dessert hadden we ook in grote getale. 
Het werd een onvergetelijk feest en dit concept zullen we zeker volgend jaar herhalen!

Hapjes!

Mama kreeg een zalig cadeau waar ik zeer jaloers op ben!!

Zelfgemaakte taart!!

Adeline at er 4 stukken van en likte er haar vingers bij af!

Om 22u30 werd ze toch wat moetjes en zijn we naar huis toe gegaan

1 opmerking: