zondag 20 december 2015

Verjaardagscadeautje

Adeline is uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje tijdens de kerstvakantie. Super leuk! Dan ziet ze haar vriendjes nog eens, en das wel tof nu dat ze de laatste week van school bijna helemaal heeft gemist. 
Het is een jongen en dat vraagt om een jongenscadeautje natuurlijk. Ik vond de toilettasjes die ik maakte voor de nichtjes zo leuk, dat ik besloot dat nog eens te maken. Maar dan wel een leuke jongensstof. Deze spiderman stof zag ik bij de soldeur liggen en ik vond ze meteen tof! Alleen kon ik ze met 2 meisjes niet kopen natuurlijk... Nu had ik wél een reden om er een stukje van te kopen. 
Het lukte iets minder goed dan de zakjes van de nichtjes en ik moest de rechterkant wel een paar keer herdoen. Maar uiteindelijk kwam het best wel goed en ik vind mijn uitgekozen lettertype wel zeer goed passen. Ik zocht er een leuk kaartje bij, en vulde het zakje met leuke dingen. 
Daarna leuk inpakken, en om het niet met alle kerstpakjes te verwarren, deed ik er een lintje rond met 'happy birthday' er op en een washi tapje a sorti. Zo houden we deze zeker nog niet per ongeluk open gemaakt met kerstavond of kersdag ! 
Alles klaar en ready voor het feestje! 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen