donderdag 31 december 2015

Wat een druk jaar is het geweest!!

Traditiegetrouw op de laatste dag van het jaar, wil ik eens terugblikken op het voorbije jaar... Mijn blogjaar om precies te zijn. Ik heb er een heerlijk jaar opzitten, met zeer veel knutsels... op vele verschillende gebieden dan nog! Ik maakte voor Adeline's 4de verjaardag leuke gehaakte kikkerpotjes! Een meisjes en een jongensversie! Het viel zeer goed mee, ik haak best wel graag, maar na de potjes had ik er toch eventjes genoeg van.


Ik borduurde dit jaar ook vanalles. Ik maakte 1 groot werk af, de Spring Music, die ik dan ook mooi liet inkaderen. Hij wacht momenteel nog op een plaats in ons huis, maar dat komt zeker goed. Ik borduurde ook veel kleinere werkjes, zoals menu's, een kussen, veel kaartjes, armbandjes en andere leuke cadeautjes zoals slabbetjes, handdoekjes & washandjes!






 


Ik begon ook met zelfgemaakte kaartjes! Dat vind ik super plezant en het gaat zo snel! Op een avond kan ik er wel 3 maken en een gepersonaliseerd kaartje, wie wil dat nu niet? Ik vond de leukste clear stamps en ik kocht een super tof snijapparaat waarmee ik mallen kan snijden uit hobby karton. I love it!







Ik volgde dit jaar ook een workshop met de naaimachine. Dat viel super goed mee! Wat een zonde dat ik de laatste les moest missen, maar Adeline was die week erg ziek en moest naar de kliniek :( Gelukkig heeft mijn vriendin de laatste stappen van de tas doorgestuurd naar mij en kon ik ze toch thuis nog afwerken! 
Sindsdien rolden al enkele kleinere projectjes van onder mijn naaimachine! Het smaakt naar meer! Vooral in combinatie met flockfolie vind ik het bijzonder leuk om cadeautjes te maken. 





 Beste 2016, graag nog vééél meer van bovenstaande projectjes want het maakt me zo gelukkig om te doen. In deze tijd waar alles makkelijk zelf kan aangeleerd worden via youtube en het internet barst van de inspiratie, kan er volgens mij nooit een einde komen aan het bijleren van nieuwe dingen! Ik had het niet anders willen hebben! :)
Hopelijk kan ik in 2016 nog wat leuke pampertaarten tevoorschijn toveren, nog veel slabbetjes maken voor baby's en die dan in een leuke geflockte toilettas verpakken! Handtasjes voor mijn zussen maken en me misschien eens wagen aan een leuk rokje of kleedje voor Adeline of Daphne. Het lijkt me wel wat, mijn handen kriebelen al! Hopelijk hebben jullie ook nog véél plannen voor dit jaar, anders e-mail je mij maar, want mijn hoofd barst van de ideetjes! Tot gauw in 2016!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten