dinsdag 29 december 2015

WEEKEND PICTURES

Met wat vertraging zijn hier dan onze weekend pictures! Het was best druk met het kerstconcert van C-Barré waar ik meespeelde en waar mijn zussen Maya & Freya een mooie solo hadden. Dat filmpje staat hier op youtube. Er worden dit jaar met het jeugdorkest C-barré ook dit jaar weer ontbijtpakketten verkocht! Dat kun je makkelijk online via deze website! Ik probeer toch elk jaar een beetje reclame te maken :) Dit is voor mensen die in Wevelgem en omgeving wonen.
Ik deed dan zondag nog mee aan de San Silvestercross in Ledegem. Ik liep de cross uit maar het was geen top editie... 32 min voor 4,25 km ... :s nee niet zo goed. Maar dat kan dus alleen maar verbeterd worden volgend jaar denk ik dan... vorig jaar deed ik het trouwens in 30 min 15 sec.






Een selfie met de nieuwe selfie stick





Geen opmerkingen:

Een reactie posten