zondag 24 januari 2016

Collega-cadeautjes afgewerkt!

 Eerder deze week maakte ik make-up tasjes voor 2 collega's die ik binnenkort zal zien tijdens een event van het werk. Ik wilde er nog iets extra's aan toevoegen maar het moest wel 'volwassen' genoeg zijn. Geen prinsesjes of zo.. Ik vond deze snij mal van een leuke bloem en dat vond ik wel passen. Ik sneed er twee uit flockfolie en streek ze op de tasjes. Ik wilde ook hun namen erbij en besloot ze dus aan de binnenkant te flocken. Het kleur ging nog goed op de hartjes stof! 




Daar moest nog een kaartje bij natuurlijk :) Ik wilde iets 'simpels' maken met washi-tape en sterren. Ik koos 3 leuke washi-tapejes bij mekaar en besloot ook met dezelfde bloemen mal te werken zodat dit ook terugkomt in het kaartje. Wel een gefoefel om het mooi op het kaartje te plakken, maar uiteindelijk ging het toch prima met pritt ;) Op de voorkant van de kaartjes staat 'You are a' en vanbinnen 'STAR' . 
Best wel passend om mensen te bedanken voor 'a job well done' . Oef! helemaal klaar om af te geven!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen