dinsdag 26 januari 2016

Een tweeling!

Een tweeling geboren in de vriendenkring! Dat vraagt om een leuk cadeautje in afwachting van de baby borrel. Het toilettasje met de platte bodem maakte ik al eerder hier, hier en hier. Ik vind het een leuk ontwerp en een handig tasje. Adeline stockeert haar speldjes en haar elastiekjes in het hare, dat is wel praktisch. Ook voor baby's kan het wel van pas komen denk ik! Dus ik ging aan de slag met roze stofjes en witte flockfolie.
De bloemetjes stof komt van het stoffenspektakel, de streepjes stof komt van de Soldeur. De strikjes zijn van 'lief' en kreeg ik als kerstcadeautje. De effen roze stof is een oud t-shirt van mij geweest en de voering gebruikte is daar ook voor. Ze zijn best goed gelukt en daar hoorde natuurlijk ook een leuk baby kaartje bij!!







3 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes! Zo'n tasjes doen het altijd goed, hier ook al vaak gemaakt om cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb het originele patroon via jouw blog gevonden :) bedankt!! Ik krijg het wel niet op 40 minuten gemaakt, hoor ... eerder 2 uur of zo ;)

      Verwijderen
  2. Ze zijn prachtig! Hartelijk dank! Zal zeker vaak gebruikt worden!
    Groetjes,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen