woensdag 13 januari 2016

Gifts for 2 princesses

Omdat we er 5 dagen op uit waren geweest zonder de kids, konden we natuurlijk niet met lege handen naar huis :) Spijtig genoeg waren er in NY 2 grote speelgoedwinkels niet open toen we daar waren, maar we konden wel bij de disney store terecht en daar kochten we wel enkele leuke dingen. Wat we ook meebrachten, waren wat leuke outfits natuurlijk!! NY style :) Ik vond er ook mijn favo US winkel terug: gymboree, dus ik kon me volledig laten gaan. De winter collectie is aangevuld en ik heb ook al enkele mooie dingen voor komende zomer mee.


Het resultaat? Twee blije snoetjes op dinsdagavond! Vooral de Anna & Elsa pop hadden succes natuurlijk. Adeline apprecieert nu ook al wel haar nieuwe kleertjes. Dat snapt Daphne nog niet zo goed ... geef haar maar speelgoed en het liefst van al draagt ze nog haar trui van Bumba (gebreid door mémé)! Daar heeft ze veel succes mee in de creche ;)



Let it gooooo!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen