zondag 3 januari 2016

Het nieuwe jaar ingestapt in stijl

Oudejaar vieren we elk jaar met een groep vrienden bij iemand thuis. Dit jaar werd het een thema-feestje. Cowboys & indianen. Zo iets deden we nog nooit eerder dus ik wist niet goed wat te verwachten. Ik vond gelukkig nog een indianen kostuum in de carnavalwinkel de dag voor oudejaar en Nicolas had genoeg attributen om een cowboy pak samen te stellen. 
Maar ik moet zeggen, het viel super goed mee! De jongens vonden het natuurlijk super om cowboy te spelen en er werd duchtig met nepgeweertjes geschoten gans de avond. We aten cowboy steak en we hadden elk onze eigen grill op écht vuur. Het liep allemaal gesmeerd, de organisatie was tip-top!

We hadden ook oudejaars cadeautjes voorzien en ik kreeg (op eigen aanvraag) de flow special for paper lovers. Ik zag deze al eerder op de blog van lisanneleeft en was er meteen weg van. Een boek zonder tekst met veel leuke patronen en stickers om mee te knutselen en vanalles mee te maken. Zalig! Ik maakte er al een kaartje uit voor een verjaardag, maar ik zal het nog even geheim houden. Spannend :)





De kids konden die avond bij mémé & pépé terecht. Gewoon lekker op tijd naar bed en niet te veel drukte. Dat vonden we toch beter en als we er de kans toe hebben omdat mijn ouders toch niet weggaan, dan kunnen we net zo goed die kans benutten. Op 1 januari maakte mémé met Adeline lekkere taart en er was ook verse soep voor 's middags! Dubbel handig, dus die dag ook lekker niet koken :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten