donderdag 21 januari 2016

Make-up tasjes

Ik maakte vandaag een make-up tasje.... en dan nog 1 ! Twee keer hetzelfde tasje dus :) en dat voor 2 collega's van mij. Binnenkort moet ik naar Londen voor een event van het werk en dan zie ik 2 goede collega's van me terug en dan is het onze gewoonte om kleine 'geschenkjes' te geven. Zo kreeg ik vorige keer een leuk sjaaltje uit Bangalore, India.
Ik wilde dus deze keer voorbereid gaan en iets meenemen. Maar ik wilde het wel zelf maken. Geen toilettasje deze keer, maar iets voor volwassenen. Ik googlede wat rond en kwam op een leuke tutorial voor make-up tasjes met 2 ritsen. Super en net wat ik zocht!! De tutorial was op video EN op foto, het kon echt niet duidelijker zijn. En super easy! Het ging zo snel, op 1 avond was het hele klusje geklaard.
Het meeste werk had ik misschien wel nog met de juiste stofjes bij mekaar te zoeken? Ik heb ondertussen natuurlijk al een leuke voorraad bijeen gespaard en dus het is wat rommelen. 4 ritsen van dezelfde lengte had ik liggen en deze vond ik uiteindelijk wel tof. De jeansstof langs onder en de hartjes stof uit NY vanboven en als voering. Ik kon wel nog een 3de soort stof nemen als voering maar dat vond ik niet echt nodig. Het moet ook geen kleurboek worden, dit is een tas voor dames! Ik twijfel om hun namen er op te flocken. Gepersonaliseerd is toch altijd leuker, niet? En ik heb er de juiste kleur flockfolie wel voor. Nog even over slapen ...







Kan niet wachten om deze nog te gaan maken met andere stofjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten