dinsdag 9 februari 2016

2de uiltjes kussen

Ik maakte eerder dit jaar (of was het eind vorig jaar?) een uiltjes kruissteek patroon af, dat ik al een tijdje liggen had. Ik verwerkte het daarna in een leuk patchwork kussen voor de meisjes kamer. 

Ik heb van die serie nog 2 werkjes liggen en ik ben nu gestart met het 2de uiltje! Deze is wat meer gespikkeld maar anders is er het zeer gelijkaardig met cirkel en bloemvormige rand. Het plan is om er ook een kussen van te maken op dezelfde lapjes-manier zoals ik dat deed met de vorige. Dan hebben ze dus elk een leuk uiltjes kussen. De vullig heb ik al liggen thuis natuurlijk, wat had je gedacht :)

Deze keer zal ik meer roze/rode lapjes stof nemen. Hoewel het vorige blauw was, vind ik het toch zeer meisjes-achtig! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen