donderdag 18 februari 2016

Dubbel verjaardagsfeest (+ cadeautjes natuurlijk!)

Adeline mag naar een verjaardagsfeestje volgende week. Twee zusjes die op dezelfde dag jarig zijn... Moet ik er nog bij zeggen dat het een tweeling is?? :) super leuk natuurlijk, dat is altijd wel leuk op een zaterdag middag. 
Ik zag meteen een goede gelegenheid om 2 tasjes te maken voor de zusjes. Eerst dacht ik eraan om 2 verschillende te maken met verschillende stofjes, maar toen bedacht ik dat dat misschien geen goed idee is. Als de beide zussen dan hetzelfde tasjes leuker vinden dan het andere... Best twee dezelfde dus! Maar ik heb ze wel gepersonaliseerd, zodat er niet kan getwijfeld worden welk tasje van wie is. 
Het modelletje 'Juliette' uit het boek 'Mijn tas' van Elissana & Fynn, gebruikte ik al eens eerder voor een avondtasje voor mijn schoonzus. Toen werd het een zwart exemplaar met gouden paspel. Nu gebruikte ik geen paspel want het was op zich al een werk genoeg om 2 tasjes te maken. Er komen toch aardig wat patroondelen te pas bij dit model en het is dus best wat knipwerk! 





Wist je trouwens dat als kamsnaps smelten als je er per ongeluk op strijkt (terwijl je iets flockt dus)... Bummer! En die kon natuurlijk niet meer sluiten dus het ik de kamsnap er af mogen prutsen en een nieuwe steken. Niet aan te raden!  Naast de kamsnap strijken dus... lesson learned ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten