dinsdag 16 februari 2016

Eindelijk afgewerkt... kraam cadeautje + grote broer cadeautje!

Deze lagen al wel eventjes klaar om afgewerkt te worden. Toilettasje voor een nieuw geboren baby + toilettasje voor grote broer. Met matching knopen en namen erop geflockt.

De stof van het babyzakje gebruikte ik al eerder om leuk baby beddegoed te maken voor de poppen van de meisjes. Ik heb er nu nog steeds enkele lapjes stof van over! Ik combineerde met een even blauwe stof om dan achteraf op te kunnen flocken. Voor grote broer een vossen stofje uit de soldeur. 


Er hoorde natuurlijk ook wel nog iets IN te zitten in deze zakjes. Want een leeg tasje is ook maar niks eigenlijk.. Voor baby broer kochten we al reeds in NY begin januari een leuke body van het kindermerk 'Carter's' . Dat kochten we wel al ns eerder met een groepje vriendinnen samen omdat de verzendkosten vanuit de US wel hoog zijn. Nu ik daar ter plaatse was, wilde ik dus wel echt iets meenemen voor baby Leon! 
Op de materniteit kon ik dus zo trots als een pauw verkondigen dat dit 'monster-pakje' uit NY was meegebracht ... bracht de mama mij op de hoogte dat dit merk dus nu sinds kort ook gewoon via zalando verkrijgbaar was in Belgiƫ... Nou zeg bummer!!
Ik keek nog eens na of het effectief zo was en ja hoor... je vindt het gewoon hier terug en het monster-pakje is ook nog gewoon verkrijgbaar... de anekdote gaat dus evenwel verloren maar daarvoor vind ik de outfit niet minder schattig!! 









We kregen nog een leuk aandenken mee uit de materniteit, een fietsbel! Dat vind ik weer eens origineel, si! Ik denk wel dat we deze in gebruik zullen nemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen