zaterdag 6 februari 2016

Terug van weggeweest

Terug, jaja terug! Een weekje weg voor het werk. Plezant was het niet, dat kan ik wel zeggen. Het event op zich viel wel mee en de organisatie was smetteloos natuurlijk (stoef, stoef... - ik doe een deel van de organisatie namelijk :p), maar de timing was vreselijk. De kinderen werden beiden ziek, Nicolas moest ook weg voor het werk, en mijn mama kon ook niet inspringen... :( 
Oma'tje stond er dus alleen voor enkele dagen met twee zieke kids en de jongste had op een bepaald moment 40 graden koorts... Dan voel jeje als mama écht wel schuldig. Héél schuldig, niet plezant dus.


Stress & vermoeidheid troef dus met een koortsblaas tot gevolg. Niet zo best gezien we toch een belangrijk concert hebben gepland zondag met onze harmonie. Ondertussen is het wel al goed genezen, dus dat komt allemaal gelukkig toch nog goed! Ik werkte vrijdag van thuis samen met de meisjes en dat deed wel al deugd. 



Adeline heeft geen koorts meer en is nu wel genezen. Daphne daarentegen is er nog niet helemaal door.
Ze stond vrijdag en zaterdag nog op met hoge koorts en ik besloot vandaag nog eens op controle te gaan. Iets zwaardere antibiotica nu, dus hopelijk morgen beter en maandag genezen? *fingers crossed!

Zo ziekjes zaterdag ochtend

Ik had wel succes met de make-up tasjes die ik gemaakt had voor 2 van mijn collega's. Ze vonden het fantastisch en van mijn ene collega kreeg ik deze leuke praline's toen we afscheid namen. Super zeg!
Verder nog wat bezig met allerlei kleine, al dan niet geheime, projectjes en lange termijn projecten zoals de etuis voor Adeline's verjaardag en nog wat andere zaken. Deze week probeer ik een update te geven!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen