donderdag 10 maart 2016

Bumba's knippen!

Gisteren wou ik bumba's uitsnijden met mijn Double Do snijmachine, want ik wil er iets mee doen voor Daphne's traktatie in de creche. Maar na het uitsnijden vond ik ze (op 7 cm geprint) toch te groot uitvallen voor mijn projectje! Spijtig maar Daphne die vond dat zeker niet spijtig !
Ze hielp mee met het draaien aan de machine, hoe geestig is dat niet als er rondekes met bumba's uitkomen?? Daarna heeft ze er nog een hele tijd mee gespeeld. Ik zal een 2de poging moeten doen en ze eens op 5 cm printen. Niet erg, nog tijd genoeg tot 27 april ;)



Nu dat mijn gerief er toch al stond, heb ik met Daphne nog mijn nieuwe letter mallen getest van Lawn Fawn, die ik op de hobby beurs heb gekocht. Adeline haar kaartje heb ik er mee opgevrolijkt en dan heb ik nog een verjaardagskaartje gemaakt voor een kindje van een vriendin. De kleuren vind ik achteraf gezien niet zo geslaagd. Misschien een beetje te veel rood/blauw. Maar goed, volgende keer beter, dit kaartje zal ik zeker opsturen, het is ook niet helemaal mislukt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten