dinsdag 8 maart 2016

Hobbysalon Kortrijk

Elk jaar ga ik wel eens naar het hobbysalon, als die langskomen in de expo van Kortrijk. Ik krijg er meestal wel de mailings van en mijn moeder en zussen ook. Deze keer was er voor de kinderen een workshop 'snoeptaarten' maken en dat vond ik wel eens een leuk idee voor Adeline. We waren daar om 10u stipt want zo'n workshops zijn meestal vlug volzet. 
Ze kon dus als eerste aan de slag! En gelukkig dat ik dit voorzien heb, want Adeline heeft echt de tijd genomen voor haar taart en ze was er in totaal toch anderhalf uur mee bezig. En effectief na een half uur was heel de tafel volzet. Dus mama blij dat ze op haar gemak de kraampjes kon bekijken en Adeline blij dat ze aan een snoeptaart mocht werken. Het was écht haar ding. 








Na het maken van de taart, werd die nog leuk ingepakt en dan mochten we hem meenemen. Super plezant en het leukste moest dan natuurlijk nog komen. Want 's middags na het eten, mochten de snoepjes liefhebbers al een eerste keer grabbelen. Persoonlijk eet ik niet graag snoepjes, dus meer voor de rest van het gezin! En ja Daphne had op dat moment geen broek aan, want ze stond op het punt om een dutje te doen ;) :)

Ik had ook op de beurs nog iets leuks meegenomen voor Adeline, namelijk een bloemetje uit karton dat je eerst kunt schilderen en dan moet je het in mekaar knutselen. Dat bleek ook een super meevaller. Adeline schildert graag, dus dat vond ze zeer plezant en als we het bloemetje in mekaar staken, was het ook wel super mooi! Met een wattenstaafje deden we nog wat witte stipjes op het bloemetje zelf en ik vind het wel zeer leuk geworden! Het werd alvast een creatieve dag voor Adeline. 



En heb ik zelf nog iets gevonden op de beurs? Ik vond wel een leuk snij-mal alfabet van Lawn Fawn waar ik al een tijdje naar zocht. Ik denk dat ik het zal gebruiken om Adeline's naam op haar zwemzak te flocken. Dat moest ik maar dringend eens gaan doen. Maar anders was ik niet echt naar iets op zoek en heb ik niks meer gekocht. Flink hé :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten