dinsdag 29 maart 2016

Knutsel namiddag en knutsel boek gewonnen!!

Het werd een zeer kalme paasmaandag gisteren. Er stond niks op de agenda en ik wilde ook eigenlijk gewoon niet veel doen. Adeline had wat nieuwe knip-en plak boeken gekregen voor Pasen en we besloten dus vooral hier wat in te knutselen.  Wat ze nu heel graag doet is het tekenen van kleertjes op gekleurde papiertjes en dan uitknippen. Zo kun je de meisjes in het boekje aankleden en meestal zitten er ook enkele stickervellen bij met leuke accessoires. Eerlijk waar, Adeline doet niets liever!



Dit is ook een leuk sjablonen boekje dat we in de Action vonden. Er staat gewoon leuke sjablonen in van Minnie Mouse die je dan op papier overtekent. Samen kun je dan de rest in tekenen. Met deze heb ik wel een beetje geholpen ...  Maar het inkleuren kan ze wel zelf. En de rest van het kaartje versieren ook natuurlijk!


Om de dag goed af te sluiten, zag ik op de blog van mamavanvijf, dat ik de wedstrijd voor een leuk kinder-knutsel boek gewonnen heb! Juich!! Ze lanceerde de wedstrijd op 16 maart en er deden wel 250 deelnemers mee! Er werden altijd jammer genoeg maar 3 boeken verloot en ik zat er gelukkig bij! Ik ben kei benieuwd naar het boek. Nooit gedacht dat ik deze ging winnen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen