vrijdag 25 maart 2016

Prettige paasvakantie!!

Dag dag begon super regenachtig vanmorgen... grijs, koud en regenen maar! Om helemaal depri van te worden. Bovendien moest ik naar ons kantoor in Diegem, vlak tegen Zaventem. Daar had ik nog minder zin in, vooral na de gebeurtenissen van dinsdag... :( 
Het was een zwarte dag voor België .
Ik voelde me er helemaaaaal niet op mijn gemak, deed vlug wat gedaan moest worden en kon niet vlug genoeg terug naar huis terug keren! Het was wel kei - en kei druk op de baan vanwege de "paas-uittocht", dus écht snel terugkeren zat er niet echt in. Maar ondertussen was de zon er wel doorgekomen en het lange weekend kwam nu toch wel echt in zicht! Mijn humeur begon er dus op te verbeteren!

Bovendien was ik om 16u terug en kon ik dus de kindjes op tijd ophalen. Daarvoor had ik de bakfiets opgehaald want het was helemaal opgeklaard en Nicolas had juist de voorband hersteld! Juich :)

Ik kreeg een paashaasje mee aan de schoolpoort en een 2de blij kindje in de creche. Lang leve de paasvakantie! Geniet de feestdagen!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen