zaterdag 26 maart 2016

Verjaardags presentjes

Vanmidag mochten de meisjes mee met hun tante naar de kerk waar ze volgende week als bruidsmeisjes mogen "voor" lopen. Het werd al eens een oefen namiddagje dus! Ze kregen hun paas tenuetjes aan (gymboree off course) en ze waren er op uit om mee te gaan. Dat gaf me de namiddag vrij om onder andere nog wat paasboodschappen te doen (chocolade voor morgen, jaja), hun kleerkasten eens onder handen te nemen... en nog wat te knutselen. 


Ik toonde al hoe ik het ging aanpakken om de presentjes voor Daphne's verjaardag tesamen te steken. Het idee was al helemaal af in mn hoofd en ik had nu de bumba's afgeprint in de juiste afmetingen. Enkel nog uitstansen, en plakken aan het doosje rozijntjes en het mini boekje van bumba. 
16 stuks in totaal. Eens aan de slag, ging het vrij vlot. Met dubbelzijdig plakband is het echt eenvoudig. Ik vind het leuk dat ze kunnen rechtstaan de bumba's :) Ze zitten nu in een doosje en klaar voor 27 april... weer ruim op tijd maar goed, ik moet me er geen zorgen meer in maken. 
De dag ervoor bak ik dan waarschijnlijk nog wel wafeltjes om op te eten de dag zelf en deze presentjes mogen ze dan meenemen naar huis. Done and done :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten