woensdag 30 maart 2016

Verjaardagskaartjes met de Double Do

Ik maakte nog eens 2 verjaardagskaartjes. Daarvan vind ik het eerste minder geslaagd. De combinatie roze + bleekgroen vind ik minder mooi. Het roze is met de embosser gedaan en het komt niet zo goed uit ook niet. Spijtig, maar kom toch ook niet helemaal mislukt, dus het is ondertussen wel verzonden!


Deze vind ik beter geslaagd. Ook de embossing op de ronde cirkel komt hier wel goed uit. Je kunt wel duidelijk hiep - hiep - hoera lezen. Ik gebruikte voor beide kaartjes de 'Birthday' stans van de Echo Park Paper Company die ik eens via Amazon kocht. Ik vind het een super leuke snijmal en ik zal ze zeker nog veel gebruiken! Je kunt echt met wat simpele gekleurde papiertjes en je snijmachine, leuke kaartjes in mekaar steken in geen tijd. De Cardstock voor de achtergrond papiertjes komt natuurlijk van... de action :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen