maandag 21 maart 2016

WEEKEND PICTURES

Hopla, alweer een week is de revue gepasseerd. Hoewel het een druk weekendje was, want we zijn de zoektoch gestart naar een leuk speelhuisje/ speeltoren voor in onze tuin, heb ik toch niet zoveel foto's genomen. Niet veel weekend pictures dus... 

Deze is eigenlijk nog van vorige week toen Adeline me vroeg om 1 vlecht te maken in haar haartjes net als Elsa van Frozen... Als je Elsa een beetje kent dan weet je dat dit vlechtje daar in de verste verte NIET op lijkt, het zit ook redelijk scheefjes. Maar prinsesA was content dus dan laten we het maar zo!


Spaghetti eten op zondag hmmmmm


En een verjaardagskaartje gemaakt voor een vriendin die binnenkort 30 wordt! Ik ben zelf van 1986, dus dit jaar ken ik véél mensen die 30 worden! Het jaar van de nieuwe voordeur! Dit zal niet het enige 30-jarigen kaartje worden dat ik zal maken, dat staat vast :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen