dinsdag 26 april 2016

Baby cadeautje

Al een tijdje wilde ik deze slabbetjes eens maken. Ik zag ze eens op de blog van een andere blogster, maar kan deze niet meer terug vinden. Maar het leek me niet moeilijk om te doen eigenlijk, dus ik dacht, ik probeer het zelf maar. Eén van onze eigen slabbetjes kon dienen als patroon en het was eigenlijk super easy!
De voorkant & de achterkant aftekenen, samen stikken met de goede kanten op mekaar en keren maar. 
Een kamsnap heb ik gebruikt om de slabbetjes vanboven te sluiten, maar velcro zou even goed kunnen dienen.Bij het oranje heb ik een strook effen stof langs onder gedaan want ik wilde er wel nog de naam op flocken als de baby geboren werd.


Zo gezegd, zo gedaan en gisteren flockte ik er de naam van de ondertussen geboren baby op en een patroontje van een voetbal dat ik van pinterest haalde. Want ik weet de de papa into voetbal is :)
Dan nog de keergaten toenaaien en strijken en done!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen