donderdag 14 april 2016

Er wordt een broertje verwacht!

Het is de laatste tijd wel wat kalmer geweest hier op mijn blog. Reden daarvoor heb ik nog even geheim gehouden hier. Het is ook niet iets dat je zomaar openbaar zet nadat je toch héél zeker bent dat alles goed gaat! Geen geheim project of zo want de meeste mensen in mijn omgeving weten het nu wel al.
Ik ben zwanger!!
Vandaag precies 15 weken ver en deze keer wordt het een jongen. We hebben besloten om dat niet te verzwijgen wat dat ging ik toch niet volhouden. Ik was door het dolle toen we hoorden dat het deze keer toch een een jongetje wordt. Op de echo was het ook al onmiskenbaar te zien. :)


12 - weken echo

De meisjes vinden het fantastisch natuurlijk :) Adeline wou nu heel graag een broertje. Ze maakte al verschillende tekeningen voor hem. Deze hieronder vond ik toch wel een beetje vreemd, maar ze verklaarde 'wij weten toch nog niet hoe het broertje eruit zal zien, hé mama! het kan er ook eentje uit Afrika zijn!'


Aja... zo werkt dat dus in haar hoofdje... Dat even proberen toe te lichten maar ik weet niet of ze het al helemaal snapt eerlijk gezegd. Nu ja ze is ook pas 5 jaar en dus nog wat klein om het helemaal te snappen. Zo vindt ze het voorlopig ook helemaal super dat Daphne bij haar op de kamer mag slapen, eens de kleine baby er zal zijn. Die onschuldige kindjes ook...

Er komt wel heus ooit een kamer bij maar de geplande verbouwingen zijn pas voorzien voor binnen enkele jaren als we 10jaar in ons huis wonen, dan kunnen we aan 6% verbouwen. Dat betekent dus nog enkele jaren wachten en sparen. Zusjes kunnen heus wel een jaar of 5 samen op de kamer slapen. Ze hokken nu ook al samen 's avonds en 's morgens op Adeline's bed, dus dat komt helemaal goed! 

Slapen jullie kinderen samen op de kamer of allemaal apart? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen