zondag 24 april 2016

Kroontje terecht! Klaar voor de grote vijf

Ja hoor, zoals voorspeld is het kroontje van de vorige jaren toch nog tevoorschijn gekomen! Het zat verkeerd geklasseerd bij de verkleedkledij in plaats van bij de verjaardags doos. Gelukkig was ik wat opkuis aan het doen en vond ik het terug. Zoals ik al dacht, hing het cijfertje 4 er nog aan. Vlug vervangen door 5 en we zijn er weer klaar voor, si! 

De kroontjes staan klaar voor de 2 b-day girls!

Kroon terug :)
 De etui's voor in de klas zijn ook af! Oef, nog ruim op tijd dan toch en ik maakte ook leuke etiketjes om aan de rits te hangen. Plakkertjes van Adeline die ik nog liggen had, sommige met en sommige zonder foto. Op de ommezijnde een grote 5. Simpel en niet veel werk met mijn double do snij machine. 

De gekleurde rondjes ertussen komen uit de Daphne's Diary. Daar moest je in theorie roosjes mee maken maar dat zag ik niet zitten. Op deze manier komen ze toch nog leuk terecht. 



Tada! Vijfentwintig (25 !!) etui's met geborduurde naam er op. Leuk voor de kindjes in de klas die al in het 3de zitten en volgend jaar naar het eerste leerjaar gaan. In de zakjes zitten een zakje snoep, wat rozijntjes en een gommetje. Adeline stak er vandaag nog overal een paas eitje bij want we hebben er best nog veel over van Pasen. Ze kan niet wachten om deze mee te nemen naar school! Nog 2 weekjes en het is zover. Eerst nog zusjes verjaardag, we tellen samen af!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten