maandag 11 april 2016

WEEKEND PICTURES

Alweer een weekend is voorbij gevlogen! Dit tafereeltje zien we de laatste tijd al wel dikwijls. Daphne die op het potje gaat. Soms lukt het haar echt goed en kan ze wel 3 keer na elkaar gaan. 
Maar andere dagen snapt ze het niet en is ze telkens te laat. In ieder geval is ze er nu wel bijna mee weg. Nog eventjes volhouden en ons 2de patatje is ook proper!


We hadden nu lang genoeg 'gespaard' aan ons haar en ik wilde mijn haar weer kort. Adeline was echter van hetzelfde idee en ze mocht van mij helemaal zelf kiezen. En dus bij de kapster zei ze 'ik wil ook kort haar'. Zo gezegd, zo gedaan. Ze heeft nu weer een car√©etje. Het is wel allemaal meegeknipt met haar frou-froutje dus dat zal wel niet meer in haar ogen hangen. 


Dan op zaterdag avond nog even een tandje bij gezet om het 2de uilenkussen af te werken. Het is wel zeer goed gelukt vind ik. Het is meer roze en groen, net zoals ik wou. Toch past het zeer goed bij het andere kussen! Voorlopig beiden in Adeline gigantische bed, totdat er 1 bij Daphne terecht kan. 


Van de stof met de meisjes had ik nog 1 klein lapje over, dus dat gebruikte ik ook in dit kussen. Daar had ik eerder een handtasje van gemaakt voor Adeline. Ook van de groene rozen stof, was dit het laatste stukje. Ik had net iets te kort en moest nog een stukje aan naaien! Maar het valt helemaal niet op ! :)
 

 De reden waarom ik het kussen af wilde, is omdat ik dan nog eens door mijn stofjes kon want op zondag zijn we naar het stoffenspektakel geweest in Kortrijk! Ik kocht er 3 leuke stofjes en wat vlieseline, niet zo veel dus :) Adeline slaagde er in om ondanks haar felgroene jas, toch verloren te lopen... Gelukkig vonden we haar snel terug en panikeert ze niet snel. Maar ze zat toch wel al aan de andere kant van de zaal zunne!
Tip: altijd verdwaal-armbandje aandoen & felle kleuren dragen :) 


Nieuwe stofjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen