dinsdag 19 april 2016

WEEKEND PICTURES

Oeps, een dagje te laat met mijn weekend verslagje! Niet altijd de leukste dag natuurlijk, de maandag! Weer gaan werken en als er dan nog vanalle andere dingen bij komen kijken waarvoor er moet gekeken worden... Zoals fietslessen, zomer kamp, speelpleinwerking, lening herziening, baby afspraken, verjaardags feestjes en dergelijke... dan wordt het wel druk natuurlijk.
Dit weekend stond in het teken van pépé zijn verjaardag! Juich, weer eens een feestje! We waren er erg op uit en de meisjes konden nog eens hun lente outfits aan!



Foto met papa - Adeline haar accessoires konden niet ontbreken :)

Foto met mama

Foto met tante Maya :)

Speelparadijs bij restaurant Nonnebossen!

Hmmm het ontvangst hapje!
De tenuetjes van de meisjes zijn van gymboree natuurlijk, of had ik dat al eerder gezegd? Ik kocht ze eerder in het voorjaar en ze konden ze al enkele keren dragen. Voor enkele feestjes, voor Pasen en ook gewoon voor school is het prima! Nu nog wat afdragen in school en deze zomer. Al wat na Adeline nog draagbaar is, houd ik bij voor Daphne natuurlijk. Daphne haar spulletjes worden vanaf nu grondiger uitgekamd en iets met vlekken of slijtage doe ik resoluut weg (vuilbak of kringloop). Nu er een jongen onderweg is, houd ik van al dat meisjes gerief, enkel nog de allermooiste dingen bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten