vrijdag 6 mei 2016

5 months to go...

In dit kalme weekje tussen de twee verjaardagen van de meisjes, neem ik toch nog even de tijd om te beseffen dat de nieuwe baby al verwacht wordt binnen 5 maanden! 6 - 10 - 2016 :) mocht hij die dag halen, zou ik het toch een leuke datum vinden! Makkelijk te onthouden ook.
5 maanden lijkt nog lang natuurlijk, maar binnen amper 2 weken is het nog 4,5 maanden is en dan is de helft van de zwangerschap voorbij. Dan begint het aftellen en dan lijkt het al heel wat minder lang! 
5 maandjes, nog 22 weken... maar de weken gaan snel! En ik ben tussen de verjaardagen door begonnen aan de doopsuikertjes. Die maakte ik voor Adeline & Daphne ook zelf en ik wil het deze keer ook zo.



Natuurlijk zal er deze keer geen roze te bespeuren zijn! Roze garen heb ik verbannen en ik vond al een leuke tint blauw . jaja BLAUW deze keer. Een hele andere aanpak. Het patroontje had ik al klaar en het wordt iets anders, maar toch een even schattig baby patroontje. Voor het aantal twijfel ik nog. Ik had er van Adeline zo'n 125 gemaakt dacht ik en toen bleek ik er te kort te hebben en ik heb er bij gemaakt na de geboorte. Dat vond ik niet leuk en dus voor Daphne maakte ik er 175 (of 200?) ook met het oog op onze babyborrel dat we toen deden. We hielden die thuis bij wijze van instuif ook voor bepaalde familie leden. Toen had ik er nadien wel nog een 25-tal over !! Das ook niet tof natuurlijk! Ik recupereerde er een aantal voor het verjaardagsfeestje van Adeline vorig jaar en de rest recupereer ik nu voor de nieuwe baby.
Deze keer zal er geen babyborrel en dus denk ik dat 125 wel voldoende zal zijn. 
Ik heb er nu 20 afgewerkt, dus ik denk dat ik de volgende 5 maanden best nog goed zal kunnen gebruiken!



De maandjes aftellen dus en de doopsuikertjes optellen !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen