dinsdag 3 mei 2016

Daphne 2 jaar!

De laatste post over mijn dochters 2 de verjaardag :) I promise!!
Het is gewoon allemaal zo snel gegaan. 2 jaartjes zijn voorbij gevlogen. Daphne mocht het dit jaar in elk geval goed vieren! Woensdag 27 april taart bij mémé toebak, dat kon niet ontbreken natuurlijk. Dat is dan ook écht haar geboorte dag! Om 22u 's avonds weliswaar. Dat het een zondag was, zal ik nooit vergeten. 
Gynaecoloog en anesthetist van wacht... niet zo prettig. Ze was daar toch wel zeer snel en wel 10 dagen te vroeg - niemand had haar al verwacht. 

Hallo! Ik ben er al! 27 april 2014
2 jaar later de grote keppe van mémé en pépé ... Taartje eten!


Donderdag 28 april trakteren in de creche en glunderen maar. Ik vind ze er zo gelukkig uitzien :) 


Zaterdag 30 april - groot feest met ouders & meters. Ik bestelde een hello kitty taart en wat was ze prachtig gelukt! De kitty's zijn van plastic en ze kan er dus nog een tijdje mee spelen.  


Daphne kreeg een kinder schommelstoel voor onze speeltoren, amai wat een plezier!! 


Nog een blast from the past. Daphne's 1ste verjaardagsfeestje. Als ik de foto's van toen bekijk, bedenk ik dat ze toen de windpokken had. Het schaapje toch. Dit jaar had ze nog haar zwachteltje om haar handje van zich te verbranden aan de kachel. Volgend jaar gaan we voor een ongeschonden verjaardag ;)
Maar het blijft onze lieveling no matter what.
Daphne 1 jaar

Daphne 2 jaar


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen