zaterdag 28 mei 2016

Kaartjes maken op zaterdag

Dit weekend staat er een trouwfeestje gepland! Altijd wel leuk natuurlijk. De meisjes mogen naar oma en ik vond nog net de tijd op zaterdagmiddag om een kaartje te maken om onze felicitaties over te brengen. Een kanten lintje aan de zijkant maakt het altijd wel wat romantischer, vind ik!

Ik kon mijn love-bird bedeltjes ook nog eens boven halen die het wel afmaakten samen met het groene strikje. Proficiat aan het pasgehuwde koppel! 


Ik maakte ook nog dit verjaardagskaartje eerder deze week voor het zoontje van een vriendin van mij. Die wordt volgende dinsdag 4 jaar. De vlaggetjes zijn washi-tape die ik over een touwtje plakte. Bont gekleurd, voor extra feest-gehalte! Ik plakte er ook enkele strookjes van binnen in het kaartje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen