zondag 8 mei 2016

Moederdag 2016

Net zoals vorig jaar, werd moederdag weer een stralend zonnige dag. Zalig natuurlijk als je zo een feestdag kunt door brengen met de mensen die je graag ziet. Ik mocht van het ventje uitslapen en stond samen met Daphne op rond 8u45... zaligheid :) Mijn ontbijtje stond al klaar, de tafel netjes gedekt door papa en Adelientje. Cadeautjes en kaartjes klaar bij het ochtend fruitsapje. Samen met de nodige knuffels en kusjes heeft het me prima gesmaakt :) Is er iets leukers dan een kleutertje dat zijn versje opzegt met z'n tekstje voor zich uit houdend... dat ze totaal nog niet kunnen lezen?! Nee niks beter dan dat :p Dit versje hebben ze speciaal voor jou vanbuiten geleerd. Verbazingwekkend hoe vlot ze het onthouden. 


Een kaarsjes houder met knoopjes, zelfgemaakt natuurlijk en een sleutelhangertje van Daphne. Dat heeft ze maar al te graag helpen uitpakken :) Kon niet snel genoeg uit het pakje zijn. 


Voor de rest hebben we kei hard genoten van het zonnetje, buiten gespeeld, bbq'tje gedaans 's middags en tegen een uur of 16 naar mémé om daar ook nog eens moederdag te vieren. Cadeautje kan ik nog niet delen want we vieren pas volgende week bij de andere oma dus de verrassing moet nog even wachten.
Dit zonnige weekendje zit er ook al weer op spijtig genoeg ... maar het kon niet stuk! Voor mij mag het elke zondag wel moederdag zijn met 25 graden om van te genieten en 3 kleine ukjes om het mee te delen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten