dinsdag 21 juni 2016

Begin van de zomer!

21 juni... officieel het begin van de zomer vandaag. Als we naar buiten kijken, zien we daar echter nog niks van! Het is triestig om aan te zien en het begint op ons gemoed te drukken. Wij willen zon!
De langste dag van het jaar was al gisteren, dus vanaf nu beginnen de dagen ook effectief weer in te korten.

Vandaag is het ook nog precies 1 maandje aftellen... Nee, het heeft niks met de zwangerschap te maken. Ik tel ook nog af naar iets anders immers. Binnen precies een maand ben ik twintiger-af!! Het komt nu wel heel erg dichtbij. Aan de ene kant zal het wel snel aan me voorbij gaan. We hebben voorlopig nog geen concrete plannen. Het zal ook wel afhangen van het weer denk ik.
Misschien doen we nog wel iets leuks met ons 4'tjes, want 30 word je natuurlijk niet elke dag... Voor mij hoeft er in ieder geval niks, alles mag. Alé laat ons zeggen dat taart er in ieder geval wel bij zal moeten horen... oké dus dat is wel een must :) maar voor de rest wil ik vooral geen stress. Alles chill :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen