donderdag 30 juni 2016

Laatste schooldag! ... en bijna solden ;)

Ja hoor, toen was het plots 30 juni... en het einde van het schooljaar is officieel aangebroken. Adeline vertrok deze ochtend voor de laatste keer naar het 2de kleuter bij juffrouw Esmee. Gisteren kreeg ze nog een grote zak tekeningen en werkjes mee. De laatste van dit jaar... 


In september mag ze in het 3de kleuter starten bij juffrouw Caroline! Het laatste kleuterklasje alweer voor ze naar het eerste leerjaar mag. Dat wordt spannend aftellen deze zomer! Want Adeline weet, dat als ze bij haar nieuwe juffrouw gestart is, het niet meer lang duurt tot het broertje zal komen :)

 26 weken ver
Ondertussen zit ik ook ongeduldig de 1ste juli af te wachten want ik heb echt nood aan enkele zwangerschap t-shirts / shorts en deze wil ik graag in de SOLDEN kopen. Mijn vorige zwangerschappen waren in de winter en dat is toch een volledig andere garderobe eerlijk gezegd. Allemaal lange mouwen en warme truien. Bovendien gaan we binnenkort een totaal van 12 dagen weg en daar zal ik geen wasjes kunnen draaien... Met 1 zwangerschaps-shortje en 1 rokje, zal ik dat dus moeilijk kunnen overbruggen. Dus bij deze... de solden ziullen er net op tijd zijn! Ik heb al een selectie gemaakt bij de H&M want zo'n tijdelijke kledij hoeft allemaal zeker niet teveel te kosten. 
Gelukkig heb ik voor de voorbije 3 trouwfeesten outfits gekozen genre broek + bloesje en deze kan ik dus deze zomer wel gewoon door dragen. Geen verloren kosten dus aan een dure positie jurk. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten