vrijdag 24 juni 2016

Nog een babytje geboren !

Een baby'tje geboren bij mijn nicht. Plezant! Het kaartje toonde wel geen lijstje en geen rek nr. Dus dan is het wel moeilijk om iets cadeau te doen natuurlijk. Dan maar zelf iets maken. Ik maakte het tasje dat ik al menig maal eerder maakte (zodat het zeker zou lukken) en flockte er zijn naam op. Knoopjes maken het altijd af, vind ik!  Ik deed er wat baby spulletjes er in die ik nog liggen had en ook een kaartje maakte ik er zelf bij. Easy peasy en gewoon opsturen maar. Zo'n tasje daar kun je toch vanalles in kwijt denk ik dan maar. Ik vond het leuk om nog eens aan de naaimachine te zitten, eens niet om gewoon doopsuiker zakjes te stikken.. Spijtig van mijn zere rug de laatste tijd of ik zou wel weer nog meer willen naaien. 
De foto's zijn wel een beetje donker uitgevallen...






Het buitenstofje is babyblauw met bootjes en het binnenstofje is ook babyblauw met schaapjes. Deze komen beiden uit een pakketje dat ik eens kocht op Ali Expres voor minder of geen geld. Zo ook een pakket ritsen kocht ik daar eens, zo goedkoop! Ook op het kaartje kon ik een leuke baby knoop kwijt. Komt mijn voorraadje toch wel nog van pas! Ik werkte ook weer met washi tape vlaggetjes, so cute! 



En houd jullie vast want in onze vriendenkring hebben we weer een ├ęchte babyboom in aankomst. Ik heb vrienden die moeten bevallen in juli, aug, sep, okt (ik :p), nov, dec (2!) en januari (2!). 
Dus er zullen wel nog veel baby cadeautjes volgen in de loop van dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen