zaterdag 18 juni 2016

Opnieuw een trouwfeestje!

Ja, wij mochten nog eens genieten van een super tof trouwfeest! Het werd een echte top dag. Mijn broer die trouwt namelijk niet elke dag! We haalden allemaal onze beste kleren en jurkjes voor de meisjes boven. 
Kim van Dress-Up kwam 's morgens vroeg al langs om onze haartjes  mooi te maken, ze doet het elke keer weer super.
Met mijn zussen hadden wij afgesproken om allemaal in het roze te gaan. Het kwam dan ook goed uit dat de meisjes hun jurkjes ook roze waren. Het waren de kleedjes van het trouwfeest van mijn schoonzus dat we nog eens konden recupereren. Makkelijk zat natuurlijk, want ik had alle accessoires (schoentjes, kousjes, ondergoed, strikjes voor het haar & bolerootje) al gewoon liggen. Op dat vlak dus geen stress!

Even een gezinsfoto met 5 ;)





Het werd toch echt een zeer geslaagd feest! Met een groepje hadden wij voor 's avonds een leuke powerpoint voorbereid met genante foto's en anekdotes van het koppel. Dat hoort erbij natuurlijk ;) Er waren niet super veel genodigden, maar ambiance des te meer!! Er was een live band aanwezig om de openingsdans te spelen en dan nog een uurtje te musiceren. Dat vonden wij fantastisch natuurlijk. Super origineel en mega veel sfeer. Het maakte het feest van mijn broer echt uniek. We hebben er ├ęcht van genoten, een dag om nooit meer te vergeten. 
Deze slinger maakte mijn mama nog van stukjes stof. Ik had er de letters op geflockt en we hebben de slinger ook nog meegenomen naar de zaal voor 's avonds. Ook weer een persoonlijke toets wat het gebeuren nog iets bijzonders gaf. Voor herhaling vatbaar!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten