dinsdag 28 juni 2016

Ouderavond en bedanking voor de juf

Het schooljaar zit er zo goed als op! Nog 2 dagen en de 'grote vakantie' breekt alweer aan. Ik wilde ook deze keer voorbereid naar de ouderavond gaan en dus mocht een leuk presentje voor de juffrouw niet ontbreken. Een tasje werd het - ik maak ze al bijna aan de lopende band jaja! Een goed patroontje, dus waarom niet. Het stofje met de witte bolletjes komt uit New York. De knoopjes zijn van Ali Expres. 
De voering maakte ik gewoon effen zwart. Vanbinnen stopte ik gewoon zelfgebakken wafels. Dat eten we zelf ook graag en aan gezien Adeline nog picknick had vandaag, kon ze ook nog mee nemen. 



Een klein kaartje kon niet ontbreken en dit hartjes kadertje zag ik bij de zeeman voor 0,69€ dus dat mocht er ook nog bij. Het fotootje is gerecupereerd uit een oude kalender. Adeline was bijzonder trots op het geschenkje voor de juf! Daphne wilde dat kadootje ook wel eens bewonderen!



Het plan was om met de bakfiets naar school te fietsen, maar Adeline wilde dus per sé zelf rijden... Ze had het per slot van rekening al met papa gedaan dit weekend dus nu wilde ze dat ook. Ik gaf toe want ik wil haar zelfvertrouwen niet ondermijnen, maar toen we vertrokken had ik maar een bang hartje!
1 straatje hebben we wel te voet gedaan want daar passeerden op dat moment wel te veel auto's. De rest is gelukkig wel prima gelukt! Zelf gestart, gestopt en alle bochten mooi genomen. Rechts gereden en ook tussen rijdende en geparkeerde auto's gefietst. Ze was dan ook maar wat trots om het op de ouder avond tegen juffrouw te vertellen. Zalig hoe snel ze toch vooruit gaat de laatste tijd. 



Daphne mocht ook al eens haar nieuwe juf voor volgend jaar ontmoeten. Ook al start ze pas in november. Dan zullen ze met 7 in de klas zijn. Zo gaat dat in het peuterklasje en na elke vakantie komen er dan kindjes bij. Adeline toonde haar alvast heel de speelplaats en stelde ook de grenzen af. 'Langs die poort mag je niet naar buiten' en 'Die deur mag je niet open doen' . Ik denk dat het nog gezellig zal worden volgend jaar op de speelplaats :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen