dinsdag 14 juni 2016

Tag: 'de laatste keer'

Op de blog van 'Our Happily ever after' zag ik deze tag en ik vond het wel eens tof om het lijstje eens te overlopen voor mezelf. Zoiets heb ik nog nooit gedaan, dus hierbij probeer ik dat eens uit:

De laatste keer dat jij:
Uitgebreid hebt gekookt …
Tja wat is uitgebreid koken ... das nogal relatief vind ik. Vorig weekend hebben wij spaghetti gemaakt en ik vind dat al een prestatie! Die groenten snijden... al die potten en pannen vuilmaken en dan weer al die opkuis en afwas... vreselijk! Ik houd er gewoon echt niet van.
Sinds een tijdje laten we nu wel zo om de 2 weken een hello fresh box komen. Gewoon omdat we wel wat variate willen in ons eetpatroon. Je kunt dan wel uit een selectie gerechtjes kiezen en ik probeer de lekkerst/makkelijkste dingen te kiezen. Die van vorige week waren allemaal gelukkig heel simpel! Wel een aanrader voor mensen die ook wat variatie zoeken.
Dacht ik wil nog een baby …
Dat zal oktober 2015 geweest zijn. En in januari 2016 werd ik zwanger, ondertussen 24 weken ver. Of dit ons laatste kindje wordt? Die vraag krijg ik dikwijls maar ik vind het te vroeg om daar al op te antwoorden. Dit ventje moet eerst gezond en wel op de wereld komen!
Zo hard hebt gelachen dat je mascara op je nek hing …
Goh, dat zal misschien zondag geweest zijn. We waren bij mijn ouders en al mijn zussen waren daar. Dan kunnen onze gesprekken wel soms gek worden J En anders dan zeker op het trouwfeest van mijn nicht, ook met mijn zussen dus. Daar hebben we ook veel plezier gehad.
Huilde …
Eigenlijk huil ik niet zoveel. Het was bij ons thuis vroeger niet de gewoonte om je emoties te tonen. Ons vader is dan nog een grotere ‘blètkouse’ dan ons moeder eigenlijk. Ik denk dat ik ze van verdriet nog maar 1 keer in mijn leven heb zien huilen. Van geluk dan wel weer, maar dat zijn eerder traantjes wegpinken. Op trouwfeesten en bij de geboorte van kleinkinderen.
Zelf vrees ik dat er vorige zondag discussie was, dat me wel iets deed, dus ja met al die zwangerschapshormonen er nog eens bij, huil ik nu wel iets sneller. Ook bij aangrijpende films & verhalen die ik lees zou ik eens een traantje wegpinken. Zeker als het over kinderleed gaat.
Veel te veel geld hebt uitgegeven …
Dat is weer zoiets relatiefs want wat voor de ene veel geld is, is voor de andere niet zoveel natuurlijk. Dat zal van je inkomen afhangen en je perceptie van geld. Naar mijn idee hebben we wel veel geld uitgegeven tijdens ons reisje naar New York. Daar kan ik echt van zeggen, het was duur. Citytripkes kosten altijd geld, maar New York was toch echt niet goedkoop! Gelukkig dat het allemaal zo goed is meegevallen en we écht veel hebben kunnen doen. It was worth it!
Je kind je ontroerde ….
Moeilijk om te zeggen. Dat gebeurt best nog vaak maar om nu echt te kunnen zeggen wanneer de laatste keer was. Het is altijd ontroerend als ze mekaar troosten. Daphne kan zo onschuldig zijn en als iemand een traantje laat is ze daar meteen om ‘keppe’ te doen en een zoentje te geven. Super schattig, spijtig dat ze dat niet voor altijd doen J
Dronken was …
Met Rock op het Plein (festival in Wervik) vorige zomer moet dat geweest zijn. Dat is wel hét feest van het jaar. Altijd zo halverwege augustus. Dit jaar zal het nada zijn spijtig genoeg, ik denk zelfs dat ik dit jaar gewoon zal schrikkelen. Toch niet echt zo plezant als je zelf 7,5 maanden zwanger bent. Kun je al van hoogzwanger spreken dan? Ik denk het wel!
Gesport hebt …
Vandaag! Met de fiets naar het werk gekomen en straks weer terug. Das 22 km en ook al is het elektrisch, voor mij is dat al voldoende sport voor een dag. Uiteindelijk hebben mijn benen toch 2 keer 30 min bewogen ;) ;)
Heel hard hebt gezongen …
Vandaag, toen ik met de fiets naar hier reed. Langs de Leie als er toch niemand in de omgeving is, kan ik lekker met de mp3 speler meezingen (ja, ik heb nog een mp3 speler!! Maar wel nog best een modern exemplaar eigenlijk)
Hebt gelogen ….
Hmmm ik zal wel ergens gelogen hebben, wellicht tegen Adeline of zo een leugentje om bestwil, maar ik kan er nu niet meteen op komen. ;)

Wie volgt me op, en neemt deze tag over ?? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen