woensdag 6 juli 2016

3 months to go...

Nu het schooljaar voorbij is en de vakantie echt is begonnen, ga ik ook het laatste trimester in van deze zwangerschap. De laatste 13 weken waarvan ik er nog ongeveer 6 moet werken. Het kort dus allemaal best wel in! Dat mag wel want alles wordt nu steeds zwaarder, maar zo gaat dat nu eenmaal in het 3de trimester. 

Gelukkig gaat het met de baby allemaal prima! Hij weegt nu op 27 weken zwangerschap tussen de 875gr en 1 kg. Dat zal dus in de komende weken in gewicht nog drie à vier voudigen! Op de laatste weken groeit de baby namelijk nog zeer veel in gewicht! In lengte zit hij nu op zo'n 35 cm.
Adeline zei gisteren wijselijk dat we hem niet 'Wasco' mogen noemen want zo noemt er een kindje bij haar op kamp en ze vindt dat écht geen mooie naam! Oké boodschap begrepen :) Toch al niet echt een naam die bij ons op enigszins op het namen-lijstje stond. Zou er écht iemand zijn kindje Wasco genoemd hebben??

Anyway, ik mocht gisteren mijn H&M pakket afhalen en heb er nu 3 t-shirts, 1 topje en een 1 shortje bij in mijn zwangerschaps-zomer collectie. Dat was wel nodig, mijn eerdere zwangerschappen waren in de winter en daarvan kan ik nu niet veel meer dragen. Al deze stuks kosten bij de H&M zo tussen de 8 en 15€ per stuk, dus dat valt zeer goed mee. Het is allemaal best casual en basic. Ideaal om de zomer mee door te komen!

Thank you H&M !

6 maanden ver

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen