donderdag 21 juli 2016

30 jaar!!

En dan is het zover... Je weet wel dat die dag eraan komt, maar plots is die er dan echt... mijn 30ste verjaardag. De kaartjes waren al stilletjes aan het binnen sijpelen.. Hele toffe kaartjes, zeker weten, ... het cijfer er op is wel pijnlijk duidelijk... Het staat er dan écht zwart op wit en het valt dan niet meer te ontkennen. Tram 3 ! Twintiger-af ... toch even slikken eerlijk gezegd..


Maar heel eerlijk gezegd, heb ik het niet zo moeilijk mee. Het is gewoon een jaartje ouder en iedereen wordt elk jaar een jaartje ouder, zo simpel is het. Daarvan wakker liggen heeft geen zin. We kunnen enkel genieten van vandaag en elke dag er het mooiste uit halen.
 Ik wou het dit jaar wel kalm houden. Geen wild feestje of andere zotte dingen. Geen volk over de vloer of verre uitstapjes... vandaag start namelijk mijn 30ste week van de zwangerschap! Ondertussen al in het 3de trimester van mijn 3de kindje dus ;) Wow dat zijn veel drietjes :) 


Dus we vierden bij de familie samen met de kindjes. Eerst bij oma & opa en dan later nog bij mémé & pépé. Daar hoorde natuurlijk een goeie steak-friet bij.. Ja wat anders op de Belgische feestdag?! En een geslaagde verjaardagstaart!! Met speciale dank aan oma'tje :)





Hiep hiep hoera, Daphneetje vond het maar al te leuk want dat verjaardagsliedje, dat kent ze ondertussen wel! Ook de tafel versieren met veel slingers en glittertjes doen ze maar al te graag. Het weer zat ook goed mee en 's middags konden de meisjes nog wat afkoelen in het zwembadje met hun badpakjes aan. 


Ik zou zeggen, zo mag het elk jaar zijn. Maar eerlijk gezegd wil ik het volgende zomer weer stellen met heel wat kilootjes minder op mijn verjaardag... zeker als de temperaturen richting 30 graden gaan ;) Ach, het hoort erbij natuurlijk. Volgens de schatting van de gynaecoloog gisteren weegt het broertje ondertussen al 1,400 kg. Al een mooi gewichtje en hij zat ook ietsje boven het gemiddelde. Nog enkele weken te gaan, we blijven verder aftellen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen